Domači krofi z Nutello in marmelado!

Čokoladni in marmeladni nadev za enostavne pustne krofe!

Kot vsako leto, tudi letos pridno izpolnim želje moje predrage žene in naredim …. to kar si želi. Ona naj izbere maske za njiju dve, jaz bom pa naredil krofe, in to kar za vse tri! Haha, sem plosknil in stekel v trgovino.

Ker je kuhinja stara “šele” tri leta za seboj še nima veliko prekuhanih golažev, ragujev, minešter in podobnega, je pa že kar dobro prestala nekaj mojih poizkusov s sladicami. Te imam najraje in o njih bo največ pisanja!

Za pripravo krofov sem uporabil:

1kg bele moke

4 rumenjake

84 g kvasa (2 zavojčka)

0,4l mleka

4 žlice olja

žličko soli

žličko sladkorja

1l olja za cvrtje

in kupljeno Nutello ter domačo marelično marmelado za nadev. Ruma raje nisem uporabil.

IMG_4143.JPG
Najpomembnejše sestavine za krofe. Aja, kvas manjka na sliki. Mleko tudi 😉 Kje pa je rum?

Potem, ko sem v največjo skledo presejal del moke, sem noter dodal še celoten in nadrobljen kvas, mlačno mleko in sladkor. Nato sem vso to vsebino dobro premešal, da sem lahko naredil kvasec.

Vse skupaj je romalo v bližino domačega ognjišča, kjer se je čez dobrih deset minut vsebina sklede več kot podvojila.

IMG_4147.JPG
Več kot polna skleda naraslega kvasca.

Potem sem kvasec dodal prvotni količini moke, ki je medtem pridno čakala v plastični skledi, dodal sem še olje, rumenjake in sol. Po izmesenju (se tako reče?) pravega testa, mehkega in voljnega, kot bi rekla moja sestra, pa sem skledo s testom pokril in jo pustil pri miru kakšnih 30 minut.

IMG_4162.JPG
Tekstura na površini testa je podobna luninemu površju. In to v moji kuhinji 😉

Testo sem nato razvaljal na cca 0,5 cm. V roke sem prijel lonček od moje zlate punce (če bi bila doma, mi ga skoraj zagotovo ne bi posodila) in pričel z izrezovanjem krogov v testo.

IMG_4163
Pritisni, zavrti, dvigni, spusti. Pritisni, zavrti, dvigni, spusti … Za vsakega posebej.

Temu je sledilo nadevanje z Nutello in marmelado, nato pa zapiranje oziroma pokrivanje domačih krofov, ki so počasi že dobivali na svoji obliki.

IMG_4170.JPG
Avenija črnih in oranžnih.

Med 15 minutami, ko so se oni še malo „razbacali“, sem segrel olje.

Cvrtje poteka v dveh fazah: Najprej damo krofe v vroče olje, posodo pa pokrijemo za 3 minute. Po tem času, pokrov umaknemo, krofe v olju obrnemo in odkrite cvremo še tri minute.

IMG_4175.JPG
Tik pred 180° obratom.

 

Lani sem imel plin do konca in temu primerne (končne) barve (črne!!!) so bili tudi krofi. Letos sem raje malce več časa počakal in po končanem cvrtju dobil takšen rezultat ;).

IMG_4176.JPG
Končani pustni krofi, čas je za rajanje.

Aja, še nasvet!

Pri začetnem cvrtju krofov bodite pozorni, da daste v vroče olje najprej zgornji (torej bolj vzhajani) del krofa. Spodnji del krofa bo narastel v treh „pokritih“ minutah.

Do naslednjič …

Aja, pa potresi jih, s sladkorjem seveda 😉

 

 

 

Oddajte komentar

